Czy logo marek modowych przedstawione w formie pastiszu, a nawiązujące do idei „social distancing” mogą naruszać prawa autorskie?

Od przeszło pół roku świat funkcjonuje w konwencji „lockdown” oraz „social distancing” i chociaż w miarę upływu czasu przyzwyczajamy się do nowej rzeczywistości to nadal powinniśmy pamiętać jak ważne przesłanie niosą dla nas wszystkich te pojęcia.

Naprzeciw temu, niezwykle trudnemu do sprostania, wyzwaniu wyszło wiele znanych marek począwszy od tych z segmentu motoryzacyjnego poprzez restauracyjny, skończywszy na markach odzieżowych.

Włączenie idei dystansu społecznego do znaków towarowych pokazuje, poprzez tzw. „bycie na czasie”, w jaki sposób można dodatkowo odświeżyć „rozpoznawalność ” marki na rynku.

Kontynuuj czytanie artykułu Dominiki Fallach na IP-blog.pl

Print Friendly, PDF & Email

Nasi doradcy


Pokaż więcej