Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej ochrony własności intelektualnej w organizacji. Jak wskazują jednak badania przeprowadzone przez http://www.francebrevets.com/, szansa na przetrwanie startupu znacząco wzrasta jeśli posiada on w swoim portfolio rozwiązania chronione patentem.

Takie wnioski płyną z prelekcji dr Magdaleny Tagowskiejdr Agnieszkia Żebrowskiej-Kucharzyk  “Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?” poprowadzonej podczas konferencji “Jak umiejętnie zarządzać startupem” zorganizowanej przez Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz Dziennik Gazetę Prawną.

Dr Agnieszka Żebrowska-Kucharzyk w wywiadzie dla Forsal.pl mówiła o korzyściach dla organizacji z rejestracji patentów.

 

Print Friendly, PDF & Email

Nasi doradcy


Pokaż więcej